Budapest leghosszabb sugárútja, a 15 kilométeres Üllői út és közvetlen környezete jelentős átalakulás előtt áll – hangzott el a REevolutio Programiroda szervezésében rendezett kerekasztal beszélgetésen. Ahhoz azonban, hogy az Üllői a Váci úthoz hasonlatos fejlődésen menjen keresztül összefogásra és egységes tervezésre van szükség.
A REevolutio Consulting ügyvezetője, Kolozsváry-Kiss Árpád köszöntőbeszédében hangsúlyozta, a befektetők, az ingatlanfejlesztők, az önkormányzatok, a civil szervezetek, a politikai vezetők és a lakosság véleménycseréjének, együttgondolkodásának, és a szakmai fórumok meglétének fontosságát.
Ikvai-Szabó Imre főpolgármester-helyettes elmondta, ha összeállna egy egységes, minden érdekelt számára elfogadható „Üllői út-program”, a Főváros támogatná azt. A főpolgármester-helyettes hangsúlyozta Ferihegy fejlesztésének szükségszerűségét is.
Borbély Gábor, a CB Richard Ellis vezető piaci elemzője egyetértett abban, hogy jelenlegi repülőterünk méltatlan az országhoz, és térsége nagyszabású fejlesztésekre éhes, akárcsak az Üllői út több szakasza, melyek a hazai irodapiac szempontjából a következő 5-10 évben egyre kiemeltebb szerepet kapnak majd.
Ezt támasztják alá a már elindult projektek, melyek közül az Ü48 Corner Center megvalósításáról a BIF vezérigazgatója, Tóth Csaba, az Airport City Logisztikai Park felépítéséről Makkai Zsuzsanna, az Ablon Kft. marketing menedzsere, a Corvin Sétány Programról pedig a Rév8 Zrt. képviseletében Koczián Gergely számolt be a jelenlevőknek.
A kerekasztal beszélgetésben résztvevők egyetértettek abban, hogy az Üllői utat és környékét a közeljövőben élhetővé kell tenni. Ez nem csak az érintett kerületekben élők és dolgozók, hanem Magyarország turizmusa szempontjából is elengedhetetlen. A viszonylag könnyen kivitelezhető és finanszírozható parkolósáv létesítés és faültetés sokat lendítene az Üllői út helyzetén, a jelenlegi elviselhetetlenül nagy forgalmat pedig szervizutak és aluljárók kialakításával lehetne élhetőbbé tenni.
Borbély Gábor, a CB Richard Ellis vezető piaci elemzője egyetértett abban, hogy jelenlegi repülőterünk méltatlan az országhoz, és térsége nagyszabású fejlesztésekre éhes, akárcsak az Üllői út több szakasza, melyek a hazai irodapiac szempontjából a következő 5-10 évben egyre kiemeltebb szerepet kapnak majd.
Ezt támasztják alá a már elindult projektek, melyek közül az Ü48 Corner Center megvalósításáról a BIF vezérigazgatója, Tóth Csaba, az Airport City Logisztikai Park felépítéséről Makkai Zsuzsanna, az Ablon Kft. marketing menedzsere, a Corvin Sétány Programról pedig a Rév8 Zrt. képviseletében Koczián Gergely számolt be a jelenlevőknek.
A kerekasztal beszélgetésben résztvevők egyetértettek abban, hogy az Üllői utat és környékét a közeljövőben élhetővé kell tenni. Ez nem csak az érintett kerületekben élők és dolgozók, hanem Magyarország turizmusa szempontjából is elengedhetetlen. A viszonylag könnyen kivitelezhető és finanszírozható parkolósáv létesítés és faültetés sokat lendítene az Üllői út helyzetén, a jelenlegi elviselhetetlenül nagy forgalmat pedig szervizutak és aluljárók kialakításával lehetne élhetőbbé tenni.